Son günlerde sosyal medyada, bankaların 20 bin TL’nin altındaki nakit çekimlerinde gişe hizmeti vermeyi bırakacağı ve bu işlemleri yalnızca ATM’lere yönlendireceği iddiaları dikkat çekti. Bu iddialar, özellikle en düşük emekli maaşlarının söz konusu tutarın altında olması nedeniyle milyonlarca kişinin etkileneceği yorumlarını da beraberinde getirdi