İddialara göre aracın egzozundan çıkan gaz ve klima gazının içeri sızması sonucu olduğu değerlendiriliyor.
Karbonmonoksit, formülü CO olan, karbon içeren maddelerin tam yanmaması sonucu ortaya çıkan renksiz, kokusuz, tatsız ve zehirli bir gazdır. Doğrudan solunum yoluyla kana karışarak oksijenin dokulara taşınmasını engeller ve yüksek konsantrasyonlarda ölümcül olabilir.
Kesin sonuç tam otospsi ile belli olacak