TBB’den ‘ATM zorunluluğu’ iddialarına açıklama geldi.
Son günlerde sosyal medyada, bankaların 20 bin TL’nin altındaki nakit çekimlerinde gişe hizmeti vermeyi bırakacağı ve bu işlemleri yalnızca ATM’lere yönlendireceği iddiaları dikkat çekti.
Bu iddialar, özellikle en düşük emekli maaşlarının söz konusu tutarın altında olması nedeniyle milyonlarca kişinin etkileneceği yorumlarını da beraberinde getirdi.
tüm emeklileri kapsıyor artık
CHP'DEN 86 VEKİL İLE 74 İL BAŞKANI O PARTİYE GEÇİYOR...
Kadir İnanır